tisdag 3 juni 2008

Idag var jag hos läkaren igen för att kolla p-staven..
hmm jo visst det gick ju bra , bara det att dom inte hittar den fortfarande!
Blir så förbannad.. fan jävla mongoläkare..
Nu kanske det blir magnetröntgen lr operation för att se om den sitter där.. Och sitter den där så måste jag ta ut den för om den sitter så pass långt in att den inte känns kan musklerna lr nerverna ta skada:(
Idga kollade dom med ultraljud men inget sågs.. lustigt.. blir så arg, och ledsen för den delen.
Man går ju till barnmorskor för att dom ska kunna det dom gör. Och så här fel kan man bara inte göra.. Ska fan kräva skadestånd lr liknande..

Annars idag så har jag vart i skolan och någon från UF var där och snackade idag..
Rätt kul..
Sen drog jag iväg till stan tills kl blev 11. för då skulle jag vara hos läkaren..
Slutade vid 10 idag^^ slappt o h skönt..

SÅ nu har jag ingen mer skola förrns på måndag då jag bara ska in till skolan och göra ett prov vid kl 10 som tar ca 20-30min :)
sen tisdag så är det avslutning, och vet ni vad det innebär? SOMMARLOV!!
Så otroligt sköööönt det ska bli.. Längtar riktigt mycket..

xoxo
Take care<3

Inga kommentarer: