tisdag 1 juli 2008



Jag tror ingen förstår hur mkt jag saknar mitt långa hår:/ shit asså, det känns i hjärtat att prata om det.. Fattar inte hur dum man kan vara att klippa av det, och till en extremt kort frisyr med.. f*n mig själv asså..

Jaja, jag får väll leva med det, det är ju inte så illa att jag skulle skaffa löshår som bara ser äckligt ut, nej tack då får det ta den tid det vill att växa ut igen.. Men efter det så ska jag aldrig klippa mig kort igen.. Aldrig!

R slutar om 5 min :) men det tar ju ca 20min för honom att cykla hem med.. men snart så kommer han^^
Vi ska iväg till hans pappa och hälsa på idag vid 18.00 sen på kvällen när vi kommer hem igen så blire att grilla lite.. Har vart iväg och köpt kött ( skinksnitzel ) och potatissallad^^ får se vad min mage säger om laktosen i potatissalladen , men sak samma d e ju så otroligt gott ^^

Nu är det bara 7 dagar kvar sen försvinner den där dumma p-staven för gott!
mohaha.. skojja^^ nej men då ska den väck, och aldrig mer en p-stav..
Den 12:e blire som sagt party, fyller ju då;P lr aa två dagar senare men vadå? kul att fira sig själv på en måndag :S nej tack:P iaf inte när hela släkten + vänner kommer..

Nej nu ska jag sätta mig och vänta på R och titta på Sjunde Himlen en bra men seg serie :)

ha d göttit allihoppa..

ps: fick en skapligt stor allergiattack förut, sov i ca 2 timmar för det.. kul hela dagen förstörd typ..

xoxo
Skabbiga vänner, / H

Inga kommentarer: