lördag 26 juli 2008

Minii säger..



Blondinbella.. Dagens ämne..
Jag har nu funderat fram och tillbaka om hennes så kallade "sexövergrepp"
Helt ärligt vet man inte vad man ska tro..
Visst, klart det kan vara sant.. men det är inte direkt såå troligt..

Av egen erfarenhet så Vet jag att man aboslut inte orkar berätta om saken bara några dagar efter och aboslut inte i media..
när jag tittat runt lite i andra bloggar så har jag hittat massa bilder på henne från hennes lilla uppvilnings semester med Nils och hon verkar ju då inte må så dåligt som hon påstår i bloggen..
Jag lider verkligen med henne OM det skulle vara sant. Men ärligt talat så tror jag detta är ännu ett av hennes PR trick..

Ena sekunden så fanns det inga vittnet som såg vad som hände, men sen några sekunder (inlägg) senare så fanns det tydligen vittnen men som inte ville vittna.. Och hon vägrade gå till en läkare och anmäla händelsen..

Sen fårstår jag inte riktigt hur hon kan skylla på resebolagen, e hon verkligen så dum att hon tror att det är deras uppgift att berätta att sådant kan hända? mysko brud..
Och personligen så tycker jag att man är alldeles för ung att åka utomland när man bara är 17år utan någon äldre och utan manligt sällskap.
Eftersom att jag kan använda min hjärna som inte vissa andra så vet jag att sånt kan hända om man dricker sig full och klär sig lättklätt på en klubb mitt i natten i ett främande land..

Men men, lilla bella kommer väll skriva nått dumt snart så att alla fattar hennes trick.. Och hur kan man börja blöda av 2 fingrar ? :S
jaja..

xoxo
/H

4 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med om det du skrivit om Bella.

Anonym sa...

var det inte du som inte skrev illa om andra nyss?:O

Anonym sa...

jo det var det.. men när hela sverige skriver om det, så varför skulle inte jag få skriva min åsikt lilla vän?

Anonym sa...

jag tror det kan vara sant det man hon skriver. MAn kan börja blöda utav två fingrar då man inte är våt själv och personen i frågan kanske stack upp den för hårt eller likande. Kom emot slemhinnorna eller likande. Men vem vet kanske är det inte sant. MEn jag hoppas för hennes skull att det är sant. Hon kanske inte mår dåligt utseende mässigt men på insidan. Vi kan inte skåda hennes insida.