måndag 14 juli 2008

Minii säger..

Jahopp, idag blir man 18år då =) gööötttt.. Thihi.. fick världens gulligaste presenter av älsklingen..
Men tyvärr så är bilderna tagna med min mobil,så därför ej så bra kvalitet ^^

Fick en ring, silverring med rosa diamanter^^ syns ej på bilden men ändå.. haha :D
älskar honom, så söt.. <3
Fick ju även ett par trosor, lr jaa 3st :) Rosa, prickiga och ett par randiga^^






Och dom här sista grejerna fick jag av min Faster:) Två stycken söta hjärtsaker med ljus i man (bara en på bild) hänger på väggen.. Och en jätte snygg skål, till typ frukt eller nåe :)

Just nu har jag precis kommit hem till R igen, har vart och solat:) jätte skönt^^
Testade ett nytt solarium här där R bor, funkade jätte bra..
Som sagt idag är min dag^^ thihi..
Jah har ju 400kr i presentkort på Gina Tricot och 200kr på H&M så någon dag blire att shoppa lite :)
Sen ska ju jag och R ta våran middag någon dag, haha har ju aldrig blitt av än.. har ju alltid flyttat upp den.. men nu ska den snart bli av.. lovar^^

Skriver nog lite mer senare.. Pappa och farbor+kusin kanske kommer ner idag.. Kusinen ska ju göra folkrace nu i veckan här nere.. så dom ska campa här så länge under den tiden..
Så får se om dom hälsar på mig med, men det gör dom nog^^


Just d, den här gulliga Tunikan från Lindex (faktiskt) fick jag av mamma i present :) supergullig^^ jätte skön att ha..

Nej nu ska jag vara lite social med min kära man :)
E ringde precis, en gammal vän sen hundra år tillbaka.. Hon sa grattis och sa att vi skulle ta en fika i veckan. Hon och jag och min plastsyrra ska ut i helgen, blir nog Harrys^^ hehe.. göttigt..
R får oxå hänga med..

Ha d göttigt..
Grattis till mig själv.. :)

xoxo
/H

Inga kommentarer: