måndag 28 juli 2008

Minii säger..

Idag så såg jag något riktigt tufft, ett hajansikte i molnen :) ( på bilden )
tog en bild men det syntes bättre i verkligheten.. Blev skit glad när jag såg hajen, för jag brukar vara sämst på att se fantasifigurer i moln sådär:)


Tog lite roliga kort igår på mina tattoos.. den här bilden blev skapligt bra.. men ligger lite snett så det blev liiite lustigt taget:) men men... funderar på att kanske bygga på den här tattoon lite:)
Sen ska jag ju även skriva R,s namn på magen fast på persiska, kommer nog bli snyggt.. Ska upp nån dag nu i veckan och beställa tid:)

Nu är man färdig flyttad.. Haha det där lät lite dumt.. men nu e flytten klar iaf.. flyttade ju bara några hundra meter men ändå.. Skönt att slippa det där dumma hyreshuset och pucko hyresvärden.. Ny dörr fick man idag med^^ *stolt* skönt som fan att någon bryr sig om vad man vill.. ska få ett nytt kök till -09 med..
Imorrn blire att åka och träna vid 12.00 och sedan bada efter det.. R,s pappa kanske skulle hänga med oxå:)

Juste nu är r,s och deras katt här.. han e skit söt. haha.. Zlatan heter han^^ röd liten kotte..
Kan ta bild imorrn, han elite rädd och skygg just nu.. Dom har ju en stor hund han ska vänja sig med oxå.. så det går nog sakta men säkert:)

xoxo
/H

Inga kommentarer: