onsdag 30 juli 2008

Minii säger..

Efter att ha läs lite bloggar nu ( ja, jag läser skapligt många ) så är det 2 st bloggar som berör extra mycket..
Det är Linda Rosings blogg och Englas mammas blogg..

Englas mamma skriver om rättegången och allt hon går igenom nu, men ändå är människor så elaka och smutskastar henne.. Fan er! hennes dotter har nyligen blivit mördad, hur fan vågar ni öppna eran käft på det sättet! Dom klagar på hennes stavning och att allt var hennes fel.. Fy blir så otroligt förbannad.. Carina (mamman) gjorde allt som stod i hennes makt för att hitta sin dotter, sökte dag som natt efter henne.. Ringde och ringde.. Den där Anders Eklund borde få livstid eller sluten vård livet ut.. Sånna som han förstör sverige..


Linda Rosing är en superkvinna enligt mig.. Hon har jobbat sig upp från botten på så
otroligt kort tid..
Hon gör verkligen allt för att bevisa att hon har bättrat sig sen bb tiden..
Hon har till och med fått tillbaka kontakten med sin dotter, som bor hos henne nu .. Och hennes son bor där varannan vecka.. All lycka till dom..
Men hennes sjuka läsare klagar då hela tiden på linda..
Hennes utseende, klädsel, hennes barn, hennes matstil.. allt, helt sjukt..
Finns det inga fel i texten att klaga på så klagar dom på att det inte finns några bildbevis på vissa saker ( ex att dom vart och badat ) :S helt sjukt..
Men jag stöttar Linda helhjärtat..


Visst jag smutskastar väll med ibland, det är väll ingen hemlighet att jag avskyr blondinbella..
Men jag avskyr inte henne som person utan jag avskyr hennes åsikter om allt.. Nästan allt iaf..
Hon verkar vara en bra tjej utanför media...
Men hon är lite För mycket Brat-barbie för mig.. Så däför sjunker min tillit till henne och det gör att jag tvivlar på hennes sexövergrepp.. iaf att det var så allvarligt om man säger så..

Men den här bloggvärlden är lite snevriden hela skiten.. Så varför skulle inte människorna som liver i den oxå vara helt sne?


xoxo
/H

6 kommentarer:

Anonym sa...

vad heter englas mammas blogg? :)

Minii-H sa...

http://englasmamma.blogspot.com/ det är englas mammas blogg..

Anonym sa...

Hahahah seriöst. Tycker inte du att två fingrar uppkörda i fittan med våld är "tillräckligt allvarligt"?

Sådana som du borde kanske grävas ner långt någonstans.
Alla sorters övergrepp är lika allvarliga.

Mejla mig gärna om hur du tänker, för jag fattar fan inte riktigt hur dum du kan vara.

Asynja
LetTheKillingBegin89@hotmail.com

Anonym sa...

varför skulle bloggvärlden vara sne? då är det ju du som tycker att folk är det för att dom berättar vad dom gör om dagarna? ser du ens hu7r du skriver egentligen?

och på tal om blondinbella, det är inte din sak att sitta och skriva ut om henne vad du tor är sant eller inte, visst du får ha din åsikt men hur skukt är det inte att skriva ut det i din blogg? hur jävla glad hade du varit om folk skrev långa inlägg om att du ljuger eller så? tänk efter om du inte vill att alla ska tycka illa om dig!

Anonym sa...

Jag såg att du kommenterar Bellas blogg, vad ger dig rätt att skriva sånna saker? btw, om hon ska växa upp, det är inte hon som ser ut som 14, det är lilla du :D

Minii-H sa...

När till&med tidningen skirver om det så varför skulle inte jag få det? Det är inte bara jag som skriver om det i min blogg, så thats it.. och är ni verkligen så fega och lämnar in anonyma kommentarer.. ja jag kanske ser ut som 14, men häldre det än att jag som ni beter mig som 14.. ^^
Och jag bryr mig inte ett dugg om vad ni tycker om mig, ni får jätte gärna tycka illa om mig bara för jag skriver vad jag tycker om lilla blondinpuckot..