onsdag 2 juli 2008






Sådär jah :) där har ni mina inköp idag+ en ego bild :D haha.. var bara tvungen, va så länge sen jag tog kort på mig själv haha..

Allt är köpt på marknaden :) 45kr för allt^^ billigt och bra..
Nagellacken är från märket Kitty och säljs i Åhlens butiker..
Nagellacken var skit bra :) sitter riktigt bra och torkar skapligt fort.. :)
nöjd tjej^^

Snart så ska jag ut och starta grillen, R och jag ska grilla kött^^ blev ju inget igår, så det får bli idag ist.. :) Mumsigt så..

Mamma hade beställt dricka (sprit/öl) tills den 12.e för 400kr av en kompis till henne.. haha hon e så söt.. Min bror e inte direkt snäll han häller, haha han säger att om jag kan Gå hem den kvällen så e kvällen misslyckad.. haha han ska försöka supa ner mig totalt tydligen :D

Nu är R och duschar, funderar på att smyga upp dit och smygtitta ;)
Nej nu ska jag inte vara sån, haha.. ^^
Har ni några tips på hur jag kan göra om sidan ( kan ej så mkt än ) med designen så säg gärna till :) ni kanske till&med kan hjälpa mig (A) ^^

ha d göttit¨

xoxo
/H

2 kommentarer:

Dennis Alexis Hellström sa...

Fin blogg du har! Gillar färgerna! :D

Minii-H sa...

Tack så mkt ^^