söndag 13 juli 2008

Så otroligt mycket har hänt nu, haha.. Festen blev en riktigt succsé :D
haha alla blev as packade och bernt (en släkting) stog på fotbollsplanen och skrek att det var toaletten.. haha llåter kanske inte kul men fan va kul det var..
Brorsan kunde knappt gå hem på kvällen och gud vad kul..
Jag somnade som en stock när jag kom hem..
Ska få lite bilder av brorsan när han kommer hem så då lägger jag upp några.. om dom inte är för pinsama.. hehe..

Jag har iaf fått min efterlängtade baddräkt, den som jag skrev om i ett tidigare inlägg (bild kommer senare) jag blev överlycklig.. woho, bara att vänta på badväder nu då.. Om det nånsin kommer nåe..
Idag så åt vi på en superfin resturang^^ 289kr för bara mig och R:O sjukt..
men gott iaf^^

Har fått en massa saker iaf^^ super fina och super kul..
Nej skriver mer lite senare.. ha d gött..

xoxo
/H

Inga kommentarer: