tisdag 15 juli 2008

Minii säger..

Igår så var vi iväg till en "Hemma Butik" och skulle köpa en ny dammsugare då såg jag det här tuffa kylskåpet..
Den har inbyggd is maskin och en tv skärm, med både vanlig tv i , internet, kokbok, och en massa annat tufft.. :) sånt skulle man verkligen ha.. Tyvärr så hann jag inte se vad det kostade innan jag var tvungen att gå, men jag tror det låg på runt 20.000-30.000 kr.. om det inte var kylskåpet bakom som kostade så.. ahh nått av dom :) tufft e det iaf..
Tänk om man hade råd med ett sånt =P hehe..
Nej nu vet jag inte vad jag ska göra riktigt.. Har inte så mycket att göra.. Ska snart packa klart mina saker i R,s rum..
Idag var jag ju även iväg och solade igen :) solade ju igår med.. men det blir bara 10min åt gången.. vill inte ta ut kroppen för mycket i solariet. Det är ju inte bra att börja sola en längre tid direkt, utan köra korta stunder först :) men imorrn , tror jag att jag ska sola i 15min=) skönt så..
xoxo
/H

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Lillanmalutta här kika gärna in i min blogg,vinn prylar & rösta gärna på mig på http://www.webvoter.net/se/vote.cgi?id=75566 mvh www.lillanmalutta.blogg.se