måndag 7 juli 2008

Nu e p-staven ute.. gud så otroligt skönt att slippa den där dumma saken..
riktigt nöjd e jag nu.. men fy vad ont det gjorde :( iaf bedövningen..
aa men nu kommer det andra problemet :( jag sa till att jag inte kan ha kirurgtejp för att jag e allergisk mot det så dom tog en annan slags tejp, tror ni inte jag var allergisk mot den med.. jo klart som fan.. så nu har jag ytterligare brännsår från den här tejpen :( ursh. men p-staven e ute iaf, det e jag glad för..

Mamma och jag tog även en sväng på stan idag.. Hittade massa presenter till brorsan :)
det blev lite kläder och så ^^ ( hoppas att han inte läser min blogg nu haha )
men han blir nog nöjd med presenterna :)
d han hade även köpt 3 plattor öl, + 3 vin flaskor och sprit.. :) mumsigt^^ men jag ska inte alls dricka mycket.. är inte så mkt för sånt:) men nått blire väll iaf.. måste ju smaka..

nej nu dör batterierna i datan om ca 10 min.. så måste sluta skriva nu :)
ha d göttigt..

xoxo
/H

Inga kommentarer: