onsdag 23 juli 2008

Minii säger..

att hon e sjukt seg just nu.. :P hehe..
blev inte alls så lyckad kväll som jag trodde, fast den har ju bara börjat:P

Jag har sån himla stor lust att åka iväg nånstans, vart som helst.. bara man kommer iväg nånstans..
Visst i aug så ska jag och R,s familj iväg nånstans med vill iväg nått mer.. Ska iväg till Ullared med mamsen med nångång nu i sommar.. men det räcker inte för mig :P vill iväg meeer..
kanske utomlands? men det finns det ingen annan som vill.. R vägrar åka flygplan och det gör alla andra med.. fast inte min mamma då, hon skulle vilja åka utomlands, men jag vill ha med mig R :) får väll vänta tills nästa år och se om han vill då.. Eller kanske i vinter? :) då e det ju skönt att åka iväg till ett lite varmare land:) jah så säger vi, så länge iaf:)
Resemålet är väll då Spanien eller kreta, dom ställena jag tycker mest om..
Chania är ju super fint och mycket trevligt folk.. Och nu när man e äldre och kan mer engelska ( haha ) så är det ju lite roligare att åka utomlands, då man kan göra sig mer förstådd..
Men får se vem som vill hänga på.. ett mysterium hitills..

Imorgon drar vi ner till stranden som sagt:) kanske ta lite smygfoton på familjen här och R ^^
Drar ner redan vid 10.00 så det ska bli skönt.. slippa allt med att göra sig iordning och sånt trams, bara åka ner till stranden och vara heeelt naturlig :) naturlig skönhet^^
haha..

xoxo
/H

Inga kommentarer: