onsdag 2 juli 2008

Hallojs mina skabbiga vänner..
Har nyss kommit hem, har cyklat upp med snus till R på hans jobb. Han hade inget imorse så han var lite desperat^^ stackarn..
På vägen hem så stannade jag till på stan där det var marknadsafton :)
pytteliten marknad men ändå kul.. ^^
köpte 2 st nagelack (fransk manikyr , vit + genomskinligt) sen en smink väska + rakhyvlar^^
och Jordgubbar :D mums.. så jag ska snart tjocka mig med små röda gubbar ^^
tyvärr så får ni vänta med att se bilderna på mina fina inhandlade saker, eftersom min kamera inte funkar som den ska.. Så då får jag låna R.s kamera när han kommer hem :)

På fredag kommer mamma och bror + barn hit :) då ska vi dra in till stan och köpa glass i hamnen och bara ta det lungt och mysa :)
Ska se vad små barnen vill hitta på oxå..

Nej nu så ska jag äta mina gubbar^^ thihi..
Ses senare.. love you all..

xoxo
/ H

Inga kommentarer: