tisdag 8 juli 2008

Nu ska jag förklara en sak för er..
Jag är ingen bloggare i mängden, jag bloggar inte för att tjäna pengar eller att bli känd..
Jag är inte lika rik som dom flesta bloggerskor (nämner inga namn)
men om man säger så här, ni som läser bloggar, ni ser ju bara utsidan av oss..
Ni kommer aldrig att veta vilka vi egentligen är..
Jag skulle aldrig falla mig in att skriva ut min adress eller vart jag bor. Ni vet knappt det..
Ni vet bara hur jag ser ut, kul?

Jag bloggar inte för att ni ska roa er av mina inlägg, utan jag skriver för att jag vill skriva av mig nånstans där folk kan se vad jag tycker/tänker om saker..
Just nu sitter jag och skriver med en toppen tjej på msn..
Innan jag kunde kalla henne toppentjej så trodde jag att hon var lite mer fjortis än vissa andra.. Och det var genom hennes blogg ( egentligen hennes väns blogg) och där ser ni hur fel man kan ta.
Genom att prata direkt med en person så ser man lite mer av insidan och det är jag glad för att jag fick göra..
En blogg kan förstöra ett helt liv för en person. och det är just för att man bara ser utsidan..
Som bloggare uppfattas man så lätt fel.. Jag vet att inte så många läser min blogg och jag kommer säkert tappa fler läsare efter det här inlägget..
men det jag egenligen ville säga var att, kommentera inte dumt innan ni sett mer än bara utsidan..

Jag tänker inte skryta om hur mycket jag super och festar, tänker inte skryta om vilka människor jag umgås med. För jag är inte sån.. Ni, det är ni som skapar dom "dåliga" bloggarna

Och ni där ute som skriver så himla dumt om alla bloggerskor,
vad tänker ni med egentligen?
arslet ?

xoxo
/H

2 kommentarer:

Anonym sa...

Inget illa menat nu helen men jag förstår mig inte på dig riktigt haha:D eller ah detta inlägg så att säga...
du skriver att det finns folk därute som skriver dumt om vissa bloggerskor, vilket du gjort, ex blondinbella?
o sen att du inte skryter om att du dricker o grejjer, du sa ju till oss att du inte ens gör sånt?:D aja, det jag störde mig på lite var det med att folk skrivr dumt om andra bloggerskor när det va det du gjorde för inte så jättelänge sen, men aja, inget illa menat eller någpot så du vet!
Ses i höst :) ha ett bra sommarlov! / issa

Anonym sa...

Det står i inlägget att jag inte dricker och därför inte kan skryta om det. Att jag skrivit om blondinbella är fel, det är ju det jag ville ha sagt.. Att det är fel att dömma innan man vet saker til 100% men det jag skrivit om blondinnbella är hennes sjuka ideer om allt.. Hon tycker att folk som är sjuka ska jobba och sånt skit.. det är det jag tycker e dåligt med henne..