onsdag 9 juli 2008


Då sitter man hemma hos R igen då.. Har nyss kommit hem från deras nya hus ( som vanligt ) haha bor ju snart där.. det börjar ta sig ordentligt nu iaf ^^
På vägen dit beställde jag en kyckling tallrik med ris, men när jag kom dit och skulle hämta den så var riset slut, så jag fick pommes med jag fick en extra dricka för besväret hehe gulligt av dom^^

Imorgon så ska jag med R och hans lillebror till golfbanan.. Ja precis, golfbanan..
Dom ska spela långgolf:/ haha :P och jag ska titta på, jag kan inte spela så jag tittar.. säkrast så^^
Sen på fredag kommer ju hela släkten hit=) och vi i R.s familj drar till Diggeloo (stavning?)
ska bli skapligt kul iaf=) se lite artister och umågs och träffa folk..
Sen på lördagen blire ferre :) bror fyller och jag ska firas..
Så hoppas vädret håller i sig iaf ^^ Idag är det sol ! :) göööööötttt..
Just d, bytte tejp på såret igår ( armen) och faan vad ont det gjorde.. haha stackars mig asså.. men tur man har bra läkkött.. såg bra ut iaf^^ så slipper nog åka upp till läkarna igen för att dom ska kolla det..
Nej ska vara lite social nu ^^

ps: ibland blir man kär i fel person , som ni då ser på bilden^^
ja man får ju bjuda lite på sig själv ibland^^

ha d gött..
pussis


/H

Inga kommentarer: