torsdag 31 juli 2008

Minii säger..

God morgon, ja jag vet lite sen morgon men ändå..
Inatt så trodde jag min dag var inne, jag vaknade av att det sitter en verry biiiiig spindel på våran spegel.. och den påstår R att jag ska ta.. haha, visst jag e väll mannen i huset ibland men den där var för stor för mig till och med.. haha..
Men men tuff som jag är, haha så tog jag spindeln i papperskorgen. haha ända sättet att slippa ta i den.. Men den kom ut ur rummet iaf..
Men inte nog med att spindeln förstörde min natt så gjorde även min kissblåsa det..
Jag hade så sjukt ont i kissblåsan :S vet inte varför.. Men det vägrade att släppa.. Först efter ca en ½timme så släppte värken lite så jag kunde somna iaf..
Det var min natt det:) kul, hmm nej..

Nu ska jag göra en sak klar för er alla som undrar om blondinbellas övergrepp..
jag påstår inte att det inte är sant eller att hon förtjänar det eller nått sånt..
Det ändå jag säger är att Jag inte TROR på att det är sant.. Ärligt talat så tror jag att det bara är ett pr trick.. och det tycker jag ni ska låta mig tro, ni har eran åsikt om det och jag har min okej?
Och i mitt tidigare inlägg skrev jag något som en läsare kommenterade och det var att jag inte trodde att det var så allvarligt, och med det menar jag att hon kanske förstorade upp allting själv.. Ni har inga som hällst bevis på att hon fick 2 st fingrar uppkörda i fittan! Det ända som hände var kanske att dom taffsade lite på henne lr kanske inte änns det utan bara kollade på henne lite utmanande.. Jag vet inte.. Men min tro är att det inte är sant iaf.. punkt slut..

Jo, åter till mitt liv..
Idag blire att träna, och senare kanske även bada...
Pappa kommer nog ner imorrn till crusingen här:) det ser jag fram emot..
Ska även till min gamla lägenhet idag och städa klart duschen och kylskåpet.. :/ trist men det måste göras..

xoxo

Inga kommentarer: