fredag 1 augusti 2008

Minii säger..



God morgon mina skabbisar..
Har nyss kommit hem igen efter att ha vart iväg och städat lägenheten, bläääää säger jag bara.. hur fan kan man hyra ut en sådan äcklig lägenhet.. bovärden borde skämas..
Jaja nu är det klart iaf, skönt det..

Idag ska jag och R laga mat ihop igen, haha får se hur det slutar.. Han kan iaf laga mat tillskillnad från mig.. ^^
Sen blire nog att dra ner och träna en stund, aktivera kroppen lite igen.. Skönt..
Just nu så ligger R och katten ocg myser i min säng^^ hehe..
Juste igår var vi iväg och badade igen.. Så himla skönt det var i vattnet..
Visst är det en fin bild, så sommrig.. :)
ps: I min blogg skriver jag det jag vill skriva om thats it.. Och är ni så fega att ni lämnar anonyma kommentarer så är inte ni så mycket bättre ni..

xoxo

Inga kommentarer: