torsdag 14 augusti 2008

Minii säger..

Hallojs, nu e jag hemma igen.. :) Det blev en trevlig tripp hos mammi iaf.. Fick lite saker inhandlade för mina present kort med.. Mammsen fyller ju år imorgon, så hon fick sin present idag.. Det var ett halsband iform av en sjöstjärna/blomma typ, med pärlor och så.. Jätte fint :)


Det här linnet är från Gina Tricot, 29kr :P haha
Samma sak med det här linnet, gina och 29kr:P
Jeansen kommer från Bik Bok och kostade 299kr..
Den här e jag super nöjd med.. En urgullig t-shirt med knytning fram från Bik Bok, 49kr
Ja , jag gillar rea, man får så mycket mer för pengarna^^

Här e en lite bättre bild på hur det sitter, såg att det syntes lite dåligt på första.. :)


Fick även med mig dessa söta saker hem oxå^^
Ur söta ballerinas från Lindex, oxå 49kr, haha
Dock e dom lite förstora, men det fans inga 36 och jag var bara tvungen att ha dom :)



Japp det var väll min dag i klädbilder det. haha..
Mammsen köpte iaf en skit frän kjol och lite småprylar:)
Nej , nu uppdaterar jag lite senare.. Ha d gött.

Ps: sry för att min snygga arm syns på bilderna.. haha

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tror det kostar 159 =)

Anonym sa...

tack, vad roligt =)