söndag 24 augusti 2008

Minii säger..

En liten sak som stör mig det är hur alla tjatar om hur mycket den och den tjänar på att blogga..
Vad spelar det för roll? Visst är det kul om man kan tjäna pengar på sin blogg, men vadå det förändrar väll inte personen i sig.. lr joo visst vissa personer förändras, nämner inga namn..
Men allt detta snack om bloggpnegar har gått till lite för stor överdrift tycker jag..
Jag säger ett stort grattis till dom som tjänar pengar på sina bloggar, dom har lyckats..
Men sen i vissa fall så kan jag absolut inte förstå hur en viss person kan tjäna så mcket pengar som hon gör på sin blogg.. den e ju sjukt tråkig och hon skriver bara för att provocera.. kul? nej..
Men det är väll ett sätt det med..
Bloggning ska ju vara kul, inte nån himla tävling tycker jag..

Sen har vi alla dessa snobbar (i skolan tex)
Man ser tydligt hur dom ser ner på alla andra, och hur dom snackar bakom ryggarna på stackarna.. Bara för att alla andras pappor inte betalar allt så är man mindre värd? Ni vet väll att om inte era kära pappor hade så täta plånböker skulle inte ni ha d så jävla gött som ni har d!
Tänk lite på dom andra som kämpar för sina egna pengar innan ni ser ner på nån..

Nej nog med negativa saker.. Nu ska jag sova.. snart iaf..

xoxo

1 kommentar:

Anonym sa...

Så du tycker alltså det är rätt av henne att sitta och säga vilka fula barn man har och att hon älskar att våldta små bebisar? Då är du ju fan sjuk!