söndag 24 augusti 2008

Minii säger..

Jahopp.. Ännu en dag avklarad..
Imorrn e det dags för skola igen, :/
Både kul och lite trist samtidigt..

Men på söndagen som kommer så drar jag och fotas^^
Har även 2 andra fotografer på G :) hoppas d blir nått av.. Skulle vara super kul verkligen..
Ser framemot det..

Måste upp på stan och shoppa lite kläder.. Men det får väll vänta tills mina pengar kommit, som dom aldrig vill göra :S :P

Men men.. that´s life!
2 Olika typer av bilder på en sliten mig.. Efter en lång och seg dag
så blir man inte alltid bra på bild.. :P

Här har vi även dagens Outfit :)
Linne, Gina trcot
Jeans, Cubus
Halsband, Glitter



xoxo

4 kommentarer:

Anonym sa...

palla ta bort kommentarer, offer

Minii-H sa...

Bara så du din fega anonyma skit vet, så tar jag bort vilka kommentarer jag vill.. och orka ha en dum kommentar som en stor skit har skrivit ?

Anonym sa...

Vill du få gratis presentkort från H&M, Gina eller JC? Då tycker jag att du ska skynda dig att klicka på denna länken:

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=3780

och bli medlem på gratiskläder. Helt GRATIS och väldigt lätt :D

Anonym sa...

hejhejhej
Är du arg? Äru ledsen?
Hur mår du? Hallå?
Vad gör du? ligga? Eller?
Näe.
Hej