tisdag 12 augusti 2008

Minii säger..

http://www.aftonbladet.se/nyheter/kaukasus/article3079506.ab
Skrive in länken här, har ingen anning om hur man gör annars..
Det är sjukt hemskt med alla dessa krig, varför inte bara hålla sams ? :/
Världen e bra sjuk asså..
I ett land krigar man emot varandra, inbördeskrig..
det e sinnes sjukt.. är man ett land ska man väll kämpa för varandra, inte mot varandra..
Jag är så otroligt glad att sverige är ett så pass bra land som det är..
Vi har aldrig vart i krig, lr aa för ca 200år sen kanske.. Och det e ju inget som rör oss..
Men varför kan inte alla hålla sams för? :S

Jaja, Igår så blev jag nästan galen på en brud som trodde hon visste allt..
haha ja, det var lite skrattretande..
Hon påstod att bara för någon har tagit en bild från henne så kan hon anmäla den personen, visst gör d, så får vi se vad farbror blå säger..
Folk snor ju bilder dagligen, tänk då om man skulle anmäla alla haha.. polisen skulle bara skratta.. Dom skiter i om nån har snott en jäkla bild, dom skiter till&med i om någon har blitt misshandlad..


Inatt så kunde jag knappt sova för min stackars arm.. men nu har iaf värken flyttat sig uppåt så nu har jag lixom ont ovanpå armen .. :S
Men det e oxå skönt, för då vet jag att handen inte e bruten iaf..


Tänkte på en sak i går kväll.. Om man har över hundra läsare, varför har man då bara ca 2 kommentarer per inlägg ? :P
Om ni läser så kan ni väll kommentera med, typ skriv nått skit ni vill läsa om.. eller bara nåe annat så man vet att ni finns där.. :P


Nej nu ska jag gå hem till mig och äta frukost och byta om, tur att jag bara bor ett stenkast ifrån R ;)



xoxo

Inga kommentarer: