söndag 17 augusti 2008

Minii säger..

Ibland blir jag bara så trött på allt och alla som jämt ska vara så perfekta..
Varenda bild som dom lägger ut på sig själva måste vara perfekt..
Är det inte tröttsamt att alltid försöka vara perfekt?
Om någon råkar ta en oförbredd bild , vad gör det? Le och ha kul..

Sen blir jag ännu mer deppig när jag tänker på att skolan faktiskt börjar på Onsdag :/ lite trist att sommarlovet redan är slut.. men som tur är så finns det fler lov som väntar.. och det e skönt..
Sen kommer ju massa studiedagar och sånt skönt :)
Mammsen kommer hit på tisdag iaf, har tvättid så hon ska hjälpa mig med att tvätta alla mina handdukar och mattor..
Jag funderar även på att köpa ett akvarium, så det ska vi iväg och kolla efter.. :) kan vara lite kul, men små fiskar..

Jag funderade på en sak förut, hur kommer det sig att dom storabloggarna ligger så pass högt som dom gör på listan?
Deras bloggar skiljer sig ju inte så mycket från oss vanligas.. Min e minst lika bra som alla andras så varför ligger inte min högre.. det förtjänar jag..
Borde byta plats med den där blondinsaken, där ska min blogg ligga;)

xoxo

Inga kommentarer: