tisdag 12 augusti 2008

Minii säger..

Hallojs I´m back:P
Nu blev ni glada va ? ;P haha

Har precis vart i affären och köpt lite gott inför kvällen..
Blev lite vindruvor, godis^^ (tycker-synd-om-mig-själv-godis)
istea,och en godisbit till R med, får jag ska han få^^
Killen som satt i kassan , han brukar oftast sitta där så han känner igen mig rätt så bra.. haha han typ bara glodde när han såg min arm. :P

Ikväll så ska jag och R titta på lite film och mysa, får se vilken det blir..
Juste den där national treaseure 2 var skit bra! Faktiskt bättre än ettan med.. :P skulle kunna se den om och om igen.. Nicolas Cage e så himla bra skådis, älskar hans filmer.. Face off tex :P woho för den filmen säger jag bara^^


Nej nu ska jag titta runt lite i alla 22bloggar jag läser.. haha
Ha d gött.. uppdaterar lite senare..


xoxo


1 kommentar:

Anonym sa...

mmm såg den filmen på bio älska detn totalt.

har ett tips på min blogg om du är intresserad