söndag 3 augusti 2008

Minii säger..

Ursäkta mitt depp inlägg igår.. haha blev lite frustrerad:P
Ungefär vid 11.00 så var jag iväg till OKQ8 här i närheten och mötte upp min bror^^ Dom är på väg till sommarlandet i Halmstad:) så då passerar dom min stad, då ville dom stanna och säga hej:)
Hoppas dom fåre kul där borta..
Jo på tisdag kommer mammsen hit som sagt, på torsdag blire marknad :)
Sen har jag inte så mycket mer planerat den här veckan.. Jo pizza på onsdag för då passerar brorsan här igen på hemvägen :P
Det är ju som sagt den 3aug idag, och jag börjar få lite små ångest inför skolan..
Tänk alla dom här dagarna som passerat nu, man har gått upp sent, slappat hela dagarna, badat ,solat och bara vart..
Nu när skolan börjar så ska man upp kl 6.30 och skolan börjar kl 8.00
Man måste verkligen använda hjärnan varje sekund och finns ingen tid för vila.. Endast helgerna kan man slappa, men vadå det är 2dagar :S
Erhs man vänjer sig nog med skolan igen.. Man kommer in i dom rutinerna tillslut..
Man vänjer sig vid allt, nästan iaf^^
Sen har man ju en massa andra lov oxå, så det sitter ju inte fel^^
Men det ska bli skönt att få nått och göra om dagarna igen.. Blev ju inget sommarjob för mig i sommar så har ju inte gjort nåe spec.. Men men.. :) ta dagen som den kommer^^
Idag som sagt blire nog att sola^^ försöka dra med R oxå:)
Kan bli mysigt och kul.. Synd att stan är stängd idag, skulle behöva köpa nytt nagellack:S :P
Men det är öppet imorrn så får dra dit då..

xoxo

Inga kommentarer: