söndag 10 augusti 2008

Minii säger..

En sak som gör mit extremt arg är en sak som finns på allas läppar just nu..
Och det är alkohol, droger och prostetuerade..
Jag vet av egen erfarenhet att alla som dricker och sånna saker inte har valt det själva.
På nått sätt har dom hamnat fel, och alkoholen / drogerna är ända sättet för dom att känna sig någelunda glada (en stund)

En person som är alkholist dricker för att dölja sina känslor, dricker för att dränka en sorg som han/hon bär på.. Att se hur ni skriver i era sjuka bloggar om att dom får skylla sig själva, ja det är så ni menar , det får mig att se svart..
Jag fattar inte hur känslokalla ni kan vara..

Min Pappa, min egen pappa är alkholist så kom inte och påstå senare att jag inte vet vad jag skriver om. Jag har levt med alkholism sedan jag föddes, jag har sett dess framsida, men även dess hemska baksida..
Jag vet att en person som är alkholist lever så jävla gött efter dom första drinkarna, men efter den stunden så faller allt samman.. och ni säger att dom akn göra nått åt det, fan ta er! Ni vet inte vad ni skriver om..
Pappa har vart på 7olika behandlings hem , men fan har inget hjälpt!
Vill ni veta varför? Jo för att personalen ger upp, ja dom ger upp!
Tvångsvård, ska det vara..
En person som sjävlmant lägger in sig på ett behandlings hem är alltid fri att åka hem när den vill. och när den personen känner depritionen smyga fram så tar den sitt pick och pack och drar..
Visst, pappa blev fri från skiten i ca ½år, men sen då? jo han föll tbx i skiten.
Nu mera så dricker han häldre än umgås med mig! Ni skriver så jävla elaka saker om folk ni inte har en anning om vilken väg dom gått!

En person som är prostetuerad ägs oftast av en hallick, en hallick som tvingar dom att hora runt..
Skulle tjejen som är prostetuerad sticka, så letar hallicken upp tjejen och mördar henne!
Ni vet inte ett skit om hur världen är, inse fakta..
Ni lever så jävla gött där ni sitter och ser ner på alla andra..
Fyfan för er!
Och med det här inlägget menar jag inte att klaga på min pappa, utan jag vill bara att ni ska veta hur vissa människor har det. Världen är hemsk!
Jag älskar min pappa, han älskar mig.. Men ibland tror jag han älskar spriten mer..


xoxo

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad sa din polare om tatueringen?!