måndag 4 augusti 2008

Minii säger..

Filmhyrning..
Just d, det står på dagen to do list^^ hehe
Jag och R ska ta oss ner till stan för att hyra 2 st bra filmer.. Vilka vet vi inte än..
Men det blir iaf en rysare/skräckis så jag kan få bli lite rädd av mig^^ hehe..
Sen får vi se vad film nr 2 blir :)
Pratade nyss med mamma, dom kommer imorgon vid 11.00 tiden, så då ska vi dra oss upp på stan och leta present till mitt brorsbarn, han fyller 6år på torsdag:)
tänkt vad tiden går får, sjukt fort.. Ibland nästan lite för fort :P
Ska pallra mig iväg och sätta upp en tvätt tid i tvättstugan, bara hoppas på att det finns någon tid..
Hatar att tvätta^^ iaf när man inte har egen tvätt maskin, har lite fobi för sånt^^ haha..
När jag och R flyttar till större lägenhet är tvättmaskin ett måste i lägenheten, lr iaf utrymme för att fixa dit en själva..

Nej nu ska jag inte tråka ut er med mina tvätt historier haha..
men har ni någe bra tips på filmer så skriv gärna =)
annars så kommer en rescension om filmerna vi hyrde imorrn ^^ :)


xoxo


Inga kommentarer: