fredag 1 augusti 2008

Minii säger..


Även fast det är ett bra tag sen bilderna på Miley Curys togs så är det fortfarande massa massa snacka om hennes såkallade utvik i Vanity fair..
Men jag vill inte direkt kalla det utvik, på "bakom scenerna" bilderna (understa bilderna) så synd det ju tydligt att hon har byxor på sig och på en bild som jag tyvärr inte tog med så syns det även att hon har ett linne på sig fast neddraget..
En sådan bild tycker jag e helt okej att ta.. Hon visar ju inget ? eller hur?
Men allt snack som är om henne är att hon skulle vara helt naken på bilderna :S what!? säger jag.. kan dom inte leta fram lite mer bilder och se att det inte stämmer innan dom öppnar käften:S mysko folk..
Skriver vad som hällst för att ha nått att skriva om..
Jag tycker nästan synd om Miley, enligt tidningarna tog hon det väldigt hårt och bilderna var inte menade att ses som bilder som anspelar på nakenhet.. Hennes egen far var ju till&med med när bilderna togs, eftersom att han ocå är med på dom flästa bilder..
men men..

Även detta gäller ju stackars Vanessa Hudgen.. Hennes nakenbilder spreds ju på internet för ett tag sedan.. Bilderna var ämnade för hennes pojkvän ( zac efron ) men läckte ut på internet..
Jag tycker det är synd att sånt här händer.. visst man vet ju inte om hon spred bilderna själv(?) men det tror inte jag.. vem vill sprida nakenbilder på sig själv världen över :S ?
Jag skulle inte vilja att mina bilder preds på internet :/
Både mina modellbilder och mina privata bilder kanske är lite väl lättklädda för att visas på internet och då skulle jag nog inte vilja att dom spreds så Alla kunde se dom.. jaja.. sånt händer väll.. Tycker det är synd bara..

xoxo


Inga kommentarer: