onsdag 20 augusti 2008

Minii säger..

Förlåt förlåt ,förlåt för dålig uppdatering!
men datorn har vart helt död, har ej kunnat komma in på den.. så sry..
Men nu e skolan igång igen iaf, trist men samtidigt lite kul..
Träffa alla klassisar (klasskamrater) igen och så :)
Men nya schemat sög ballefjång kan jag säga.. I min klass e vi vana att få gå till 2 som senaste dag typ. Nu, kl 15.55 e senaste dagen, jag höll på att dö! fyfan :P
Och alla dagar slutar vi efter 3 typ, ursh fan vad jobbigt..
Men men sånt e livet.. Imorrn så blire nog bättre uppdatering, lovar^^
Börjar inte förrns vid 9imorrn , det e skönt iaf..

Nej nu ska jag vara social med min älskling..
Ha d göttigt.. kanske skriver mer lite senare..


xoxo

2 kommentarer:

Anonym sa...

Varför sätter man in p-stav när man är under 18 frågar jag mig då?!

Anonym sa...

vilken söt sida du har :)
Själv går jag från 9 till senast 12 i skolan inkl. rast, sen får vi jobba när och var vi vill^^