torsdag 7 augusti 2008

Minii säger..

Hallojs igen..
Nu har mamma och dom åkt hem, lite tråkigt för jag har haft sjukt kul nu när dom vart här..
Men men det kommer fler dagar :)
Den 14:e ska ju jag hem till mamma iaf , sen den 19:e kommer hon hit och den 31:a oxå:P
För den 31:a så ska jag ta kort^^ tror det blir den dagen iaf.. :) woho ska bli super kul att få ställa sig framför kameran igen :)
Sen blire nog en dag på stan då när mamma är här oxå..

Idag var vi på Motor Museet. Så mycket häftiga bilar och saker :D hehe se värt! verkligen..
Men tyvärr så fick man inte ta några bilder där inne..
Men juste, jag var på marknad här om dagen, igår rättaresagt..
Och där åkte jag virvelvinden, och en annan rolig karusell..
Man sitter i som en liten bil, sen är det en stor skärm där inne ( stooor tv typ)
sen åker man berg&dalbana där inne.. haha "bilen" rör sig i takt med berg&dalbanan så det känns precis som om man åker på riktigt .. :)

Just nu så ligger R,s katt på min fot.. haha :P han e för söt..
Just d, jag kanske måste operera mina fötter :/ för jag har två st storla knölar vid lilltårna, och dom gör pisseont och dom ska tydligen inte sitta där, så jag kanske får operera bort dom.. hehe.. stackars mig :P

xoxo

Inga kommentarer: