måndag 18 augusti 2008

Minii säger..

Hallojs..
Idag har vart en seg dag:P hehe..
Eftersom att skolan börjar på Onsdag så valde jag att bara ta en dag för mig själv, ja och för R^^
Han finns ju alltid vid min sida så..
Har nyss ätit lite Jordgubbskräm och mjölk (ja laktosfri, som blondinbella alltid ska skryta med)
Jordgubbskräm e så sjukt gott, haha :D
Haha såg precis "Max hamburgares" nya reklam.. haha när den där björnen åker moppe och tar en tjejs hamburgare.. haha fan va söt :D
Nej förlåt nu ska vi vara seriösa..

Imorgon kommer mamma, hon har köpt dom där jeansen till mig :D
Jo på bik bok hade jag beslutsångest ver vilka par jeans jag skulle köpa, och när jag kom hem så fick jag panik och ville ha dom andra oxå, så mamma var snäll och köpte dom^^
Älskar henne^^ thihi..

Nej nu ska jag måla mina naglar, ha d göttigt..

xoxo

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu förstår jag faktiskt inte riktigt vad du menar :)

Jag tycker att Kissie ena stunden är totalt pantad och då skriver jag det även i hennes blogg, men vissa av mina inlägg kommer inte med där eftersom hon sållar ut det som ska vara med eller inte. Ibland håller jag dock med henne och då skriver jag det, jag har ingen lust att försöka hitte fel på folk jag inte känner så det är alltid inläggen som avgör vad jag skriver!

Claudia har jag inte skrivit något ont ord om, så det vet jag inte vad du fått det ifrån?

Jag tycker Kenza är en supergullig tjej och skriver också det på hennes samt Stina-Lees blogg, men det som förundrar mig är hur de kan vara så himla stora när de aldrig skriver så mkt intressant! :D

Vad gäller Blondinbella skriver jag ibland bra saker, ibland dåliga. Jag tycker hon är FÖR mycket, men samtidigt är det så att jag tycker hon är cool för att hon är målmedveten.

Jag vet faktiskt inte vad du fått det ifrån, men det är sanningen ju som du säkert också förstår när du läser det här.

Tacksam för svar!

Anonym sa...

Jag höll med henne i det hon hade skrivit om att man hade rätt att ha åsikter om bloggarna man läser utan att det ska bli något ramaskri om det. Alltså höll JAG inte med om det hon skrivit om själva bloggerskorna.
För övrigt är det mycket intressant att du finner detta så pass viktigt att du behöver lämna en kommentar om det på min blogg. Jag är en übervänlig själ som inte dömer någon innan jag mött dem. Eftersom jag aldrig träffat någon av bloggerskorna du talar om tycker jag heller inte illa om dem som personer!