söndag 10 augusti 2008

Minii säger..

Hallojs.. Gud vad kul jag tycker det är att så många är villiga att ställa upp på mina intervju frågor.. Fick nyss svar fårn en till bloggare men den intervjuvn får ni vänta med och se tills imorgon^^ Han bor i Sandviken och är 24år.. Han e en glamig kille i rosa skor kan man säga.. Vet ni vem det är ? ;) Jag vet^^

Jo som sagt, idag blire att färga håret.. Det var dags nu.. Det blir mörkbrunt, inte så stor skillnad kanske, men mörkare blire iaf.. Jag kör på min vanliga Natural & Easy.. det märket tycker jag är bäst.. Blir mest trovärdigt resultat, och det syns knappt att det är färgat.. Färgen håller dubbelt så länge som alla andra märken.. Så det här märket kan jag rekomendera stort..
Färgen jag tog heter Sammet Mörkbrun nr 580 :) för och efter bilder kommer senare, då jag färgat håret..



xoxo

2 kommentarer:

Anonym sa...

kan det vara bimboboy?;D

Minii-H sa...

hm , kan det vara han? hehe, kolla imorrn så får du se ;)