söndag 3 augusti 2008

Minii säger..

Då har man precis kommit hem efter en skön stund i solariet :)
Jag fick med mig R utan tjat till&med.. Haha.. Han gillade faktiskt att sola^^ han ville sola igen nästa vecka.. Kul då slipper man sola själv:P
Ska snart dra mig ner mot affären och handla lite gott inför kvällen, blir väll lite vindruvor och istea =)
Pratade nyss men mamma i tele, dom hade spöregn där dom var.. haha rätt åt dom^^ näädå, stackarna..
Imorgon blire som sagt att dra sig ner mot stan och köpa nytt nagellack, mitt försvann i flytten.. :( buhu.. mitt favvo..
Men det e ju bara att köpa ett nytt, som tur vare från Depend och dom kostar ju bara 25kr:)
Så det har man nog råd med..
Sen kanske det blir en tripp in på Gina tricot med, har ju fortfarande 100kr i presentkort kvar där.. Se om dom fått in nått snyggt.. Skulle sitta bra med en lite längre kofta, till lite kyligare kvällar.. Sen har jag ju även ett present kort på 200kr på Bik Bok, men den butiken har inte vi här:P så det får bli att handla där när man åker hem till mammsen på besök.. hehe.. :)


xoxo


Inga kommentarer: