lördag 16 augusti 2008

Minii säger..


Japp, ytterligare en dag närmare skolan..
Låter trist när man sägert men, vafan skolan e ju ändå bara skolan.. Om ett år går man i 3:an , fast egentligen hade jag tagit examen nästa år, men byter man program så flyttas ju man även ner en klass.. Life sucks, ;P

Jopp så här ser man ut idag då, lite ruffsentuffsig och svart^^
Idag så var det tänkt att vi skulle dra ner till stan, men med bara 25kr i plånboken så känns inte stan så lockande.. Så det får vänta tills pengarna kommer..
Så idag blire en mysardag för mig och R..
Funderar även på att höra av mig till W (kompis) hon har vart utomlands hela sommarlovet så har inte kunnat träffa henne nått:/
Men nu e hon hemma så kanske dags att höra av sig :)
Så nu har jag skickat ett sms^^ gulligt av mig.. haha



xoxo

Inga kommentarer: