fredag 8 augusti 2008

Minii säger..Kissie

Den första frågestunden blev med Alexandra Nilsson.
Mer känd som Kissie :)
Hon driver nu mera en av sveriges mest lästa bloggar och skriver om allt som händer i hennes liv.
http://kissies.se/



Hur gammal var du när du började blogga?
17, började alltså förra året.
Hur kommer det sig att du valde att börja blogga?
Hade tråkigt en dag och såg att min kompis hade en så jag testade på att starta en själv då med namnet kissie.blogg.se
Har ditt liv förändrats något sen du började blogga?
Ohja, på väldigt många sätt! Folk vet vem jag är, fler hatar mig(haha), jag får göra roliga saker som kanske inte andra får mm.
Är bloggen något du kommer satsa på?
Absolut!
Hur känns det att vara så pass känd som du är?
Roligt men också skrämmande..
Är det mycket fördelar/nackdelar med att vara "kändis"?
Fördelar är ju att jag får roliga inbjudningar/förhandsvisningar mm. Nackdelarna är ju självklart att så många hatar mig och att jag ska behöva vara rädd för att gå ut om kvällarna..
Hur känns det att folk tror saker om dig som inte är sanna?
Tyvker det är jobbigt, riktigt jobbigt faktiskt men det finns annat jag måste tänka på.
Läser du själv några bloggar? (om ja, Vilka? )
Faktiskt inte..
Vart får du dina ider till dina blogginlägg ifrån?
Olika, först och främst är det ju saker som jag gör om dagarna sen kan det utväcklad till djupare inlägg. Ockå mycket är det om vad folk säger till mig mm. Men tv, tidningar mm.
Hur tror du ditt liv ser ut om 5år?
Jag kommer ha sveriges största blogg (dah..), kommer vara rik (haha), ha en man och.. Ja leva livet! Ska vara riktigt lycklig!


Ett jätte stort tack till Alexandra aka Kissie som ville ställa upp på dessa frågor :)
Fler svar+frågor kommer senare..




Inga kommentarer: