måndag 11 augusti 2008

Minii säger..

God morgon, shit asså jag går bara upp tidigare och tidigare käns det som.. :P haha
R tvingade upp mig vid 9.00 idag..
Så det var väll bara att pallra sig upp då..
Mammsen ringde till min läkare i deras stad idag,angående min fot:/ min stackars knöl blir bara större..
men men, får se vad dom säger, dom skulle ringa upp vid halv 12..

Jo dagens intervju ;)
Kolla in lite senare under dagen så lovar jag att den kommer upp..
Det är en intervju ni absolut inte vill missa :)

xoxo

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej såg den kommentar du hade skreve till candis om att de som sitter på parkbänkar.

De liv de lever har de själv valt.
De ser man på många av dessa människor, man vet att de får hjälp med avväjning mm.
Tar de chansen? Nej många gör inte det och om de gör det så kanar de lika fort tillbaka i skiten.

Ett liv de själv har valt.

Jag valde att inte bli en sådan a-lagare. Därför har jag höllt mig borta från allt skit..

Minii-H sa...

anonym: du vet inte alls mkt det märks..
Läs gärna mitt inlägg angående alkholister så kanske du förstår..
Nej alla får inte hjällp, för komunen och alla andra tycker precis som du, att dom får skylla sig själva för dom har själva satt sig i skiten.. men så är det inte.. bara att inse