fredag 1 augusti 2008

Minii säger..

Här är mina super snygga shorts jag köpte på HM igår..
Först köpte jag ett par bruna som liknade dom här, men dom satt helt lustigt i rumpen:P
så jag bytte till dom här, dom e i sånt här härligt mystyg och passar perfekt till en härlig sommarkväll vid stranden.. :) super sköna verkligen, och dom kostade endast 98kr.. passar min plånbok perfekt:)
Snart så ska vi äta Tacos hemma hos R, ska bli super gottigt..
Senare blire att titta ltie på Jönssonligan.. haha R, älskar dom filmerna och har alla :)




Dom här skorna är bara ett måste i sommar:) så härliga skor..
Dom finns att köpa på LaRedute.se och kostar 129kr :)








Dom här skorna är oxå ett måste, skit fina med den lite bredare klacken..
Men dom här kommer jag inte ihåg vart jag hittade^^ återkommer med det..
Men till stan blire och handla skor iaf^^

xoxo

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den på ryggen var en färdig mall =) och den på magen är ritad direkt på magen av tatueraren =)) ingen mall innan. kramar

Anonym sa...

Men fy fan säger jag då bara. Vet hon vad den tatueringen betyder för mig? Är det samma antal blommor och allting?!
Den gjorde tatueraren bara för mig =*(( fy fan... Är den verkligen likadan?

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.