fredag 8 augusti 2008

Minii säger..

Dessa djur, det borde vara olagligt att älska sina djur så mycket som jag gör..


Här har vi min underbara prins, det nya lilla tillskottet..
Leo :)
endast 8månader men redan en riktig snygging^^<3


_________________________









Och här hav vi hans mamma, som vi oxå äger.. Hon är verkligen Min tjeja..
Så himla gosig hund.. Hon ska hälst sitta i knät, och kramas:) älskar<3>


Sen sist har vi gammelgubben.. :)
Han är 9år och väldigt sjuk i båda sina bakben och ett framben :( synd, för han är världens goaste hund.. Han är mammas keldjur, haha mammas pojke :) <3>


Ja där fick ni en insyn i min vardag med hundarna:)
Sen har vi ju även en kissemiss med :)
som jag tyvärr inte har någon bild på.. men det får gå iaf ..


Snart ska jag och R dra upp en sväng på stan..
Se om man hittar något fint att ha på sig på fotograferingen den 31:a =)

Vi har nyss kommit hem från biltvätten, R tvättade deras bil..
Den blev riktigt fin, ren och glansig hehe..


xoxo


Inga kommentarer: