onsdag 6 augusti 2008

Minii säger..

Hallojs mina kära skabbisar..
Nu har det blitt ett litet uppehåll i bloggen.. Mammsen och dom är här nu så har ej tid att sitta och blogga, sorry ^^
Jo vill ni veta en kul sak :D
Jag ska kanske fotas för en jätte duktig fotograf :D troligtvis blire nog den 30/8 :) ska bli superkul..
Hans bilder är jätte fina och han verkar vara jätte duktig..
Imorgon blire att dra till Motor museet:)
Ska ocå bli superkul.. skit längesen jag var där..
Ett stort minus just nu är att jag e väldigt sur på pappa..
Han lovade att komma ner hit nu i helgen så skulle vi hitta på nåe och ut och äta och sånt..
Men nej då, tror ni det lr? haha! nej..
Han har dragit till en folkrace festival ist med MIN KUSIN!
Han kan fan adoptera den där ungen ist.. Han bryr sig mer om honom än om mig..
Ibland känns det även som om han ser ner på mig bara för att inte jag håller på med folkrace..
Han skiter i mig, han ljuger för mig, han bryr sig inte om mig längre.. Allt kretsar runt min kusin och folkrace.. Vilken jävla farsa!
Jo klart, han e ju nykter nu då måste han ju umgås med dom!!
han har drukit nu i ca 1 vecka i rad och nu , första nyktra tiden är han med dom, fyfan vad sur jag blir.. men mest ledsen med:( ursh, han sviker mig jämt..


xoxo

Inga kommentarer: