söndag 10 augusti 2008

Minii säger..Peter

Dagens intervju är med Peter Nilsson.
Kissies (alexandras )bror, han bor också i Stockholm. Skriver om allt som händer i hans liv och lite där till.
Han bjuder även på roliga videoinlägg.




Hur gammal var du när du började blogga?
Jag var 15.
Hur kommer det sig att du valde att börja blogga?
Jag var väldigt mycket med i videoinlägg från Alexandras blogg förr, och då skrev alla hennes läsare att jag var skön och sa åt mig att jag borde också skaffa mig en blogg.
Har ditt liv förändrats något sen du började blogga?
Tja, man har ju blivit igenkänd några gånger på stan och man spendarar lite mer tid framför datorn, men that´s it.
Är bloggen något du kommer satsa på?
Satsa och satsa, jag kör ju med bloggen så länge som det är roligt. Jag skulle helt ärligt inte vilja bli känd som en bloggare, det finns ju lite coolare grejer att vara känd för.
Hur känns det att vara så pass känd som du är?
Det känns ju roligt att vara lite känd, och aa...
Är det mycket fördelar/nackdelar med att vara "kändis"?
Jag har ju inte lagt in någon reklam på min blogg, så jag tjänar ju inga pengar på den. Men faktumet att man blir igenkänd ganska ofta kan ju vara en fördel om man försöker ragga lite, hehe, men nu så får jag inga fördelar på det heller med tanke på att man har en tjej. Fast det skulle nog kunna bli en stor nakdel att bli igenkänd hela tiden, utifall man stötter på några som man har gjort lite arga i bloggen.
Hamnar du nångång i skuggan av Kissie/Alex ?
nee faktiskt inte, alexandra vill alltid att de ska vara så, men dom gr man har blivit igen känd har alla sagt "peter08" och inte "kissies brorsa"
Hur känns det att folk tror saker om dig som inte är sanna?
Jag brukar inte bry mig om det så mycket, jag tycker att alla får tycka och tro vad dom vill.
Läser du själv några bloggar? (om ja, Vilka? )
Jag brukar kika in på syrrans och Blondinbellas då och då, men thats it.
Vart får du dina ider till dina blogginlägg ifrån?
Jag brukar få mycket inspiration till inlägg från hur folk helt enkelt beter sig, som hur min syrra beter sig, morsan ,farsan asså you name it.
Hur tror du ditt liv ser ut om 5år?
Om fem år, då har jag gått ut gymnasiet och lumpen, då så lär man väl ta körkort och grejer, men asså längre än så har jag inte planerat.

Tackar så mycket Peter för att du hade tid att svara på dessa frågor :) superkul..


xoxo

3 kommentarer:

Anonym sa...

men dom gr man har blivit igen känd har alla sagt "peter08" och inte "kissies syrra"

ASG kissies brorsa ska det väl vara:|?

Minii-H sa...

felet är nu ändrat^^

Anonym sa...

Lär honom stava...