måndag 4 augusti 2008

Minii säger..

SERIÖST ASSÅ!!!!! Hur jävla sjuk i huvudet kan man bli??
Hur vågar man bara skryta så pass mycket om pälsar som hon gör..
Ja jag skriver självklart om Blondinbella..
Hon fattar nog inte hur mycket dom där stackars djuren har plågats för att hon sa kunna bära en jävla päls.. och dom e ju inte snygga direkt häller..

Tänk er själva en stackars vacker räv som ska plågas och flås levande bara för att vissa hemska människor ska kunna ha dom på kroppen. fy fan säger jag bara.. Helt sinnes sjukt.. Det borde förbjudas att bära päls!! Jag lovar er att nästa person jag ser som bär en riktig päls ska jag kasta nått i huvudet på, och spotta personen i ansiktet fleeeera gånger om..
och den där jävla pucko bella ska vi inte tala om, seriöst asså.. om jag såg henne så då jävlar..
Nej jag ska inte säga vad jag ska göra för då kommer jag bli anmäld för olaga hot eller nått sånt trams!
Men att hon vågar skriva i sin blogg nått så sjukt som det här..

"Har även fått nys om att en second hand butik här har massor av pälsar i deras källare, gissa vem som ska leka runt där nere? (och förhoppningsvis komma hem med både en hel minkfamilj och en blårävsfamilj om jag har tur)"

Jag blir så jävla förbannad!!!! Skulle kunna åka upp till stockholm nu direkt och.....
jaa resten kan ni gissa själva!! fyfan för henne..
Hon om någon borde väll bry sig om oskyldiga djur.. Djuren om några har ju absolut inte gjort oss människor nått , som tex Fredrik reinfeldt har.. Han har förstört sverige! Bär honom på kroppen ist!!



Inga kommentarer: