tisdag 26 augusti 2008

Minii säger..

Just nu är mina tankar helt delade...
Jag vet inte vad jag ska tro eller tycka..
Ska jag vara glad för att han inte hör av sig eller ska jag vara ledsen när han väl ringer och är skit full?
Jag orkar inte med denna känsla.. Varför kan inte jag få leva ett normalt liv?

Att inte veta vad som ska hända dagen efter gör mig helt förstörd. Jag vet inte när han ringer, vad han tänker säga, hur han mår.. Jag vet inget, det förstör mig totalt..

Hur länge kommer han finnas i mitt liv? Hur vet jag när allt försvinner?
Han är ändå en av dom största delarna av mitt liv, eftersom det är min egen Pappa.
Men hur fan ska jag kunna leva normalt i ett onormalt liv?


1 kommentar:

Anonym sa...

små ögon är det viktigt med skuggning runtomkring ögonen! lägg ingen eyeliner innanför ögat, för det förminskar. Och just för att få fram ögonen på bästa sätt bör du använda ögats kontrastfärg när du skuggar =) hoppas du fick lite mer att gå efter nu =)