fredag 29 augusti 2008

Minii säger..

Jag spyr på alla sjuka människor som måste hålla på med vikten! vafan var nöjda som ni är.
Min kropp är inte häller helt perfekt och jag skulle gärna vilja gå ner kanske 5-10kg men inte för att se snygg ut, utan för att min kropp skulle må bättre av det!

Alla dessa tjejer som svälter sig själva, ni är sjuka!
Ni drar in er själva i en sjukdom (aneroxia)
och ni gör det självmant oxå, helt sjukt..
Hur man kan man vilja gå ner flera kilo i ivkt om man är ca 165lång och väger 40kg, det är ine normalt.. Och ni kallar er själva för tjocka:S
Tänk på att det är maten som får er att fortsätta leva, men det kanske ni skiter i ?
Allt för att se ut som levande skelett eller ?
Hur kan man änns vilja sluta äta mat? Det är inte änns mänskilgt..
Då ser jag häldre en människa som är lite mullig än sånna som ser ut som benrangel..
Ni väger ca 30-40kg och sen ändå så klagar ni på att ni är tjocka och fula..
Det är fan inte normalt asså..
Ät och lev livet!
Flera andra människor skulle göra allt för att få äta den mat ni slänger/spyr upp vet ni det?
Men ni tänker ju helt och håller på er själva bara, att ni ska vara smalast och snyggast.
men vet ni, det är absolut inte snyggt att vara så smala som ni är/blir.. det är bara sjukligt..
och varför utsätta sig själva för en sådan tortyr, coh ni sätter er in i en hemsk sjukdom då..


Inga kommentarer: