onsdag 13 augusti 2008

Minii säger..

Nu kommer ett depp inlägg.. :(
Jag vet inte vad jag ska göra, allt krånglar..
Pappa tjatar, full som vanligt. Skäller ut mig för saker som inte jag har nått med att göra egentligen.. Fan orkar inte mer:(
Magsåren bara går upp mer och mer, fan snart spyr man väll blod med..
Handen värker och jag har inga panodil och ta häller, allt skiter sig..

Skönt är att jag ska åka hem till mamma imorgon iaf, kommer bli kul det iaf..
Men, pappa förstör bara för mig, han sabbar mitt jävla liv, men han fattar ju fan inget själv..
Är det kul att få sin egen dotter att må skit?
Förlåt jag ska inte låta er höra om mina dåliga dagar och så..
Som sagt imorgon sticker jag hem till mamma en sväng..
Kommer hem på kvällen, ska försöka uppdatera då..
Och för er som undrar, ja det kommer fler intervjuer..
E inte så hajj på att skriva just nu pga min arm:/ men det kommer lovar..

ha d göttigt..

xoxo


1 kommentar:

Anonym sa...

Hur långt ifrån ligger det? har noll koll på omgivningen =P