lördag 9 augusti 2008

Minii säger..Claudia

Dagens intervju var med Claudia.. =)
17årig tjej från Stockholm.. Hon förknippas oftast med Kissie som är hennes närmaste vän.
Hon skriver om sin vardag och hennes favoritämne musik.
http://billiee.blogg.se/


Hur gammal var du när du började blogga?
16
Hur kommer det sig att du valde att börja blogga?
jag gillar att skriva!
Har ditt liv förändrats något sen du började blogga?
alla börjar känna igen en, och man får mkt mer "möjlgheter"
Hur känns det att vara "kissies kompis" enligt alla andra?
förjävligt, jag vill kunna bli "känd" som mig, Claudia. Jag är en annan individ och jag är alex är olia människor och har egna liv ifrån varandras
Är bloggen något du kommer satsa på?
ingen aning.. men så som det ser ut just nu så - nej
Hur känns det att vara så pass känd som du är?
jag ser mej verkligen inte som känd!
Är det mycket fördelar/nackdelar med att vara "kändis"?
jadu.. fördelar: man får många erbjudandet, gratissaker, möjligheter. Jag fick t.ex fast antsällning hos Klubbkoll efter gymnasiet " Nackdelar: folk känner igen en, skapar hatbloggar och ger en inte ett privatliv och lägger sig i ens liv
Hur känns det att folk tror saker om dig som inte är sanna?
tråkigt. man vill ju framstå på bästa sätt, men många har fördommar. Jag är blond och har mkt smink ,alltså är jag bimboslyna och är elak mot allt och alla och har inga hjärnceller kvar i skallen. Folk borde ge en en chans och sluta upp att vara så fördomsfulla!
Läser du själv några bloggar? (om ja, Vilka? )
alex ( kissies) , sillyandbilly.. och telefonhorans !
Vart får du dina ider till dina blogginlägg ifrån?
jag brukar komma på sånt spontant ! Annars från diskutioner med kompisar eller tv
Hur tror du ditt liv ser ut om 5år?
jag bor i Usa/australien och pluggar , satsar på karriären (vad det nu är blir)


Megastort tack till dig Claudia , för att du ville ställa upp för andra gången desutom^^ blev inte så lyckat första gången..


xoxo

2 kommentarer:

Anonym sa...

vilen fin blogg du har! Riktigt kul med intervjuerna då hade!

Minii-H sa...

Det kommer fler intervjuer så håll utkick^^