lördag 30 augusti 2008

Minii säger..

Att jag valde att flytta hemifrån är sant, men det var inte det jag ville komma fram till i det tidigare inlägget, utan det var att alla tror att det bara är en dans på rosor att flytta hemifrån..


Jo, nyss kommit hem från stan.. Köpte en sten till farmor där det står älskade farmor sen e det ett hjärta. skit fint att ha som prydnad..


Ikväll blire nog att äta på sibylla tror jag^^ mumsigt.. haha..
Mamma kommer imorgon vid 9.00, eftersom vi ska vara hos fotografen vid 11.00 och ingen av hos hittar i den staden . haha.. :P

Det verkar vara en skit trevlig fotograf så man får hoppas bilderna med blir bra..
Hoppas man blir lika snygg på dom bilderna som man e på alla andra;)


Ps: R, jag älskar dig sjukt mycket, tack för att jag får vara en del av ditt liv<3


xoxo




Inga kommentarer: