fredag 8 augusti 2008

Minii säger..

Hallojs..
Nu har man precis kommit hem från stan..
Hittade absolut inget.. Tänkte köpa lite nya kläder inför fotograferingen, men hittade inget som jag tyckte passa :(

Så, det här blev en skapligt seg dag idag.. men sånna dagar e oxå rätt så sköna :)
Juste, sminkade R,s lillasyrra förut.. Hon blev riktigt söt i det.. Hann tyvärr inte ta någon bild men kanske kommer ikväll, hon och jag ska tydligen ha sminkstund ikväll.. hehe..
jag tror jag ska ta en sminkkurs nästa sommar.. har fått ett erbjudande om det så det vore väll passande ? :)
Älskar smink och allt som hör där till, så det skulle inte sitta fel..
Har märkt att mina sminkkunskaper bara utvecklas hela tiden så varför inte ge det en extra knuff?

Har ni hört att det är terorister som har tänkt att störta ett plan på OS arenan?
läskigt :/ men tror inte det kommer hända.. men ändå, tänk vad mycket folk dom kommer vara där, och tänk då om dom gör nått.. hur mkt liv kommer inte att spillas då? sjuuukt många..

xoxo

Inga kommentarer: