fredag 15 augusti 2008

Minii säger..

Hm, blondinbella har gjort det igen..
Ja vikt ut sig i klick! :/
Det ända hon ber om är ju pr..
Hon vill ju bara att alla ska tycka synd om henne..
"Åh stackars mig, ingen tror på mig"
Nej visst bella det e ju så jävla synd om dig, är man 17år och supgalen så är man fan inte mogen nog att åka till ett fest ställe själv, utan föräldrar/killar..
Och vadå att hon inte hade druckit nått? Vafan var det i glasen från bilderna "tidigare samma kväll" kanske var hallonsaft?
Nej orkar inte med henne..
Ursh.. Blir bara helt frustrerad över hur lustig en människa kan vara..

Nu kommer jag säkert få massa skit för det här, men so what..? Min blogg, mina inlägg, vad ska ni göra åt det?
Nej nu dör min data snart (inget batteri) skriver mer senare..

xoxo

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nej precis. Det är det som är felet med vårt samhälle idag att ingen kan respektera andras åsikter. Kanon där, så ta ingen skit..

Camilla Didriksen sa...

Jeg er faktisk litt enig med deg :) Altså, jeg kan ikke vite om hun lyger om enkelte ting eller ikke, men synes det skjer litt mye rundt henne av negative ting.