lördag 30 augusti 2008

Minii säger..

All ära åt allas våran kära Kissie..
Jag förstår inte hur man kan hata den tjejen, vad har hon gjort för ont?
Jag diggar henne steeen hårt verkligen..
Hennes blogg har gått från totalt okänd till Snart 1:a på topplistan på bara 1år..
Hur sjukt är inte det ?:P
Hon skriver om allt som berör henne, och hon skriver på sitt sätt..
Hon skirver inte som alla andra fjantiga bloggare utan hon skriver med dom ord hon vill använda och hon skriver på ett sätt som verkligen fångar läsarnas intresse..
Visst självklart kan hon verka lite väl egenkär ibland, men vad gör det?
man ska älska sig själv..

Hade det vart bättre om hon ivarje inlägg skrivit "gud vad ful jag är, gud vad tjock jag är, hatar mitt utseende" precis det hade inte vart så kul att läsa..
Alexandra kör på en stil som skiljer sig från alla andra stora bloggares stil, och därför blir hon hatad.. Det e ju sjukt, för annars så säger alla att man ska vara sig själv och inte spela någon annan.. Men det e ju just vad alex är, sig själv och därför tycker ni illa om henne?
Jag kan säga att genom att läsa hennes blogg har jag lärt mig en hel del om mig själv faktiskt..
Och alla dessa kommentarer som e från "kissie" är ju inte änns sanna..

Hon skriv nyligen ett inlägg om att hon inte kommenterar andras bloggar , och jag tror henne.. När man e så pass känd som hon e vad känar man då på att kommentera sjuka saker i andras bloggar?
Nej vet ni vad, blondinbella har ju tryckt upp massa Team Blondinbella linnen, jag tror jag ska göra samma sak, fast "Team Kissie" linnen..
Eller kanske "Kissie Groupie" haha..
Jag är en stolt läsare av kissies blogg och jag diggar hennes stil så totalt mycket!
Hon är verkligen värd en första plats på bloggtoppen=)

Ps: nej jag är inte sjukt bessat i kissie och absolut ingen fjollig läsare som bara skriver så här.. Utan jag diggar henne för att hon vågar vara sig själv trots att alla elaka kommentarer..


xoxo










Inga kommentarer: