lördag 23 augusti 2008

Minii säger..

Godmorgon mina kottar..
Idag har jag duschat och inte gjort nått mer:P så en seg dag idag.
eftersom det är första helgen efter att skolan börjat så känns det mest angeläget att bara ta det lungt idag..
Igår var vi ju på middag hemma hos R,s farmor, blev lyckat :) spel och grillat sitter aldrig fel^^
Sry för at tjag inte lagt ut bilderna än, men min kabel till datorn har försvunnit :/ fått ben tydligen.. ska leta lite mer senare och se om jag får in några bilder då..

Nästa söndag blire att fotas :) ska bli skit kuligt..
Sen är det även en fotograf från Norrköping som kanske ska komma hit och fota mig, eftersom att jag inte har någon bil och kan ta mig till norrköping..

Juste jag ska nog börja övningsköra snart :P (dags nu) haha..
Men R,s Morbror ställer upp och övningskör med mig .. jätte snällt..
Eftersom att mamma inte kan övningsköra med mig då hon bor 10mil bort så ställer han upp..

Nej nu ska jag ner till R lite.. Skriver mer senare..
Love you all..

xoxo

Inga kommentarer: