fredag 29 augusti 2008

Minii säger..Eva

Eva Nazemson, kanske mer känd som spy-eva..
:) Den bedårande kvinnan som spydde i direktsänd tv men kom upp i rutan efter några sekunder lika glad som innan..
Hon är 23 år och bor i Stockholm..
Hon har vart med i Tyra Banks show med sitt youtube klipp och hon är nu mera känd över hela svergie.. Hon jobbar som programledare och driver bloggen
http://www.hanky.se/Eva



Hur gammal var du när du började blogga?
Jag var 22 år gammal
Hur kommer det sig att du valde att börja blogga?
Jag fick förfragan om att bröja blogga pa en sajt, sa da bestämde jag mig för att prova.
Har ditt liv förändrats något sen du började blogga?
Jag har utvecklat min förmaga att skriva, jag har lärt känna nya människor via bloggen, och dom har även lärt känna mig.
Är bloggen något du kommer satsa på?
Absolut!
Hur känns det att vara så pass känd som du är?
Nu ser jag mig inte sa jättekänd faktiskt, jag är fortfarande lilla jag. Jag blir alltid lika chockad över när folk vill komma fram och fota mig typ, eller ha en autograf
Är det mycket fördelar/nackdelar med att vara "kändis"?
Som en kändperson sa har jag fatt göra saker som jag aldirg skulle ha fatt gör annars, och det är inte alltid kul när man har en riktigt dålig hårdag, man vill inte alltid bli igenkänd.
Hur känns det att folk tror saker om dig som inte är sanna?
Så är det nog med alla här i livet. Det är därför det är sa kul med att blogga, jag säger exakt det jag vill, sa att folk aldirg ska fa nagot om bakfoten.
Läser du själv några bloggar? (om ja, Vilka? )
Jag läser Rosings, Miss inga, Alexander Erwiks, ibland Marie Plosjös och Katrin Schulman, även bröderna Schulmans ibland.
Vart får du dina ider till dina blogginlägg ifrån?
Oj, jag brukar försöka skriva det jag tänker pa. Jag är ingen bra idespruta, jag är mer en spontan tjej. Sa det första jag kommer pa att skriva om , tar jag
Hur tror du ditt liv ser ut om 5år?
Jag har en egen skönhetsaong som jag driver, jag kommer fortfarande blogga och jag hoppas att jag forfarande kommer att jobba med TV, förlavad med min Kim är jag nog med =)


Tack så jätte mycket Eva för att du ville ställa upp :)
Hoppas vi snart får se dig på tv i tyras show..

xoxo

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch och jag som hatar min vanliga ögonfärg (A) haha

kramar