onsdag 27 augusti 2008

Minii säger..

Onsdag idag då.. Började kl 9.15 och slutade 10.35 :) göttigt..
Idag blev det att ta en pizza ihop med R, mysigt^^
Har inte så mycket att skriva egentligen, men tänkte bara slänga in ett inlägg iaf..

Jo idga fick vi en ny lärare i Samhällskunskap..
Snacka om skön lärare asså :D
Lätt bästa läraren på skolan, han har jobbat som beteendevetare och nån slags psykologgrej.. :)
Han snackar om sitt ämne oxå så man blir riktigt intresserad, en bra lärare helt enkelt..
haha det är inte ofta jag snackar så här om en lärare..

Jo, pappa ringe nyss.. Nykter!
Jag blev helt chockad men han var trevlig och frågade hur skolan går iaf..
Men han sa inget om att hälsa på eller nått:(

Här har ni dagens mig iaf.. Fick inte till nån bra outfit bild idag..
Men jag hade iaf på mig en jeans kjol från Bik Bok och ett linne från Gina Tricot..


xoxo

1 kommentar:

Anonym sa...

du frågade micromiss, om vilket tips om att sminka sig bäst när man har små ögon, fick du ngt? :) själv har man små ögon och skulle vara gött och veta!

Försten svara gärna på min fråga i min blogg!

kramar